środa, 29 czerwca 2011

I just can t get enough.

Ola: Długo mnie tu nie bylo , ale bd nadrabiac straty :) Ogólnie od poczatku wakacji nic sie nie zdarzyło , takiegi ciekawego , byłam w Warszawie , Paula siedziała sobie w SC . Wczoraj byłyśmy na Pogorii , ale zbytnio nie wypalila , bo pogoda sie zepsula..-.- Póżniej wbiłam do Pauli na horrory , które oglądamy już chyba codziennie [?] Powiem wam ze Piła 3d to mega masakra , ale polecam :) Skumajcie jakas wasza ciocia siedzi na fotelu , a wokoło jej gardla są umieszczone takie jakby grube igły. Zauwazacie ze z jej gardla wystaje sznureczek , a pozniej dowaidujecie sie ze musicie z jej żołądka wyjąc klucz , który jest powieszony na tym sznureczku , a jeszcze do tego brakuje , ze kiedy wasza ciocia krzyczy te igly przyblizaja sie do jej gardła ; o oczywiscie nie udaje wam sie jej uratowac ..  sory ze daje na przykaldzie ciocie :) Pozniej wyszlysmy z Dawidkiem , poszlimy w jakies chaszcze i on rzucal na Pauline konikiem polnym <lol2>  Pozniej oczywicie wbili juz wszyscy :) Dzisiaj oczywiscie siedze w domu -,- bo nie moge jechac na sielec ! ; / a na pogorie tez raczej nie pojdziemy z Paula. Wszyscy pewnie jada na sielec i z nikim nawet nie wyjde . Śmieszna jestem jak sie denerwuje <lol2>ale kuzwa no pogoda lepsza niz wczoraj , a ja siedze w domu . Ale nic , jutro odrobi może wszystko :)Podono macie miec jakies procenty nie ? Ja nic nie bd piła , ale chce zobaczyc was w takiem stanie :) W sobote nad morze na tydzien .. :) Pzniej nocka :* Kuzwa no ale wyblagam ze pojade w koncu na ten sielec .. !
Ola :*

7 komentarzy:

  1. ja też siedzę w domu cały weekend, spędzam czas nad serialami, polecam dextera albo skinsów :) idelanie na deszczowe nudne dni
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pojawiła się nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz . :)
    Zapraszam dalej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć dodałam już twojego bloga do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń