poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Rabiosa

Ola ;a więc od dodania poprzedniej notki minęło już jakieś 31 dni , wiem , wiem dużo , ale nie mam czasu na prowadzenie bloga narzie , bo muszę rozkręcać życie towarzyskie. :) Sroczka pojechała już kilkanaście dni temu i nie mam co robić , ale to też wina tej pogody - pada , pada , pada , pada , pada-.- teraz jest lato , a nie kurna jesien ! Raz może sobie na dwór wyszlam , kiedy było słońce , jeden słoneczny dzień od 20[?] dni . Poszłyśmy wtedy do Biedronki , bo Daria chciała perfumy i kwiatki dla mamy ;d Skumajcie ona miała 4 albo 5 rodzaji perfum  , a zastanawiala sie przez 30 min. które wybrac . Pozniej poszlyśmy do jej domu , żeby odnieść te rzezcy , ale okazało się , że Daria musi posprzątać jeszcze bo jej wujek przyjeżdża ( pozdorwienia dla jej wujka , który dał jej 20 zl , a nie odwiedzał jej przez 7 lat ) i oczywiści w tym sprzątaniu musiałam pomóc jej ja .. ;d nienawidze sprzątać , ale naszczęście maiałam lajtowe zadania . Pózniej poszłyśmy na orilika , tam spotkałam Dania i jego ekipe , kiedy rozgrywali jakiegoś mecza , chciałam zostac ,ale Daria oczywiście  :niieeeeeee , ola idziemy ! ;d więc poszłyśmy do mnie , Daria zobaczyla moj pokoj i dom ( serio baaaardzo tego chciała ) . Następnie poszłyśmy do E'Leclerca ( nie wiem po co ) i mieałysmy iść też do parku Mieroszewskich ( chciałam przejsc od strony szpitala , bo przez jakies ogodzenia wbijac nie bd ) , ale oczywiście musiał być ochroniarz , który nie hcciał nas wpuśćić -.- także poszłysmy sobie w strone Raczka i przejścia pod. itd. po drodze oczywiście musiało zacząć lać jak z cebra , także jeszcze ok , pożniej szłyśmy koło domu opieki i przez tamte czhaszcze na skróty i nagle Daria : AAAAAAAAAAAAAA! ja mówie o co ci chodzi ? i wez przestań krzyczeć  , a ona mowi ŚLIMAAAAAK ! boże , ale siara :D
Wczoraj pisałam sobie znowu z jakimś gościem . Zostałam "małą " i nagle wszyscy się buziaka domagają :D Ogólnie rzecz biorąc wyjeżdzam jutro , o 14 coś mam samolot i przez dwa tyg. bd się smażyć w tropikach :D ciągle 39C :)
Wgl. jeżeli ktoś ma ochotę , to potrzebuje w miarę profesjonalnej sesji . Nie chodzi mi o jakis mega dobry sprzęt itd. ale o wiedzę dot. fotografowania. Jeżeli sesja byłaby udana i zdj. zadowalające , to jestem skłonna zapłacić :)

2 komentarze:

  1. UDANYCH WAKACJI!

    a skąd jesteś? Z checią bym Cie pofocila;)

    Jesli z Warszawy to moglabym! Bo mam blisko, mieszkam pod. ;)

    Moglabym pozyczyc profesjonalnego Canona od kolezanki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ktore? raczej wszystkie umieszczone u mnie sa moje wiec nie wiem o ktore chodzi :)

    OdpowiedzUsuń