niedziela, 5 czerwca 2011

Silly or beautifull life . Choose .

Czeeść wam ! Jako najlepsze przyjaciółki zaczęłyśmy prowadzić bloga :) Ten pomysł był już 2 dni temu na poprzedniej nocce , ale zaczelysmy kontynuować go dopiero dzisiaj po drugiej nocce , bardzo miło spędzonej :) To może przedstawimy się :
Paula : Możecie mnie juuż skądś znać , bo mam już bloga :) Mam urodziny 16.01.1998 r. Mój blog to: http://paulina-sroka.blogspot.com/ , na który was serdecznie zapraszam :) Moim hobby jest śpiew , niedawno mialam występ na Sielcu :)Kocham wypady na sklep , szeczególnie z Olą . Mam siostrę - Wiki . Teraz idziemy z Olą do gimnazjum nr. 4 w DG : )
Ola: Ja nie mam bloga , wiec z tym będę dopiero początkująca :D . Mam urodziny 30.11.1998r. Moim hobby jest podróżowonaie , byłam już w wielu krajach :). Mam siostre Dominikę , która chodzi razem z siostrą Pauli - Wiktorią do klasy.
No to takich ogólnych inforamcji już wystarczy . Czekamy teraz tylko na wasze opinie :) Jutro lub dzisiaj , któraś z nas doda jeszcze notke , o którejś z nocek :) Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz