niedziela, 5 czerwca 2011

My boys like regge.

Ola : Chciałam wam streścić naszą nocke z Piątku na Sobotę : )  a więc , tak kolo 3 przyszła do mnie Paula i wymyśliłysmy że jedziemy do Pogorii . No to lajt , tylko że nie wiedzialysmy , kiedy jedzie jakis autobus .To poszlysmy pod Piasta , ale tam dopiero o wpółdo 6 był najbiższy do centrum DG . To poszłyśmy pod szkołe no i akurat dobrze , bobył jakoś za 5 min. , ale patrze i kuzwa nie mam biletow , no ale mialam 50 zl. ale ok.  No to wsiadamy do tego autobusu i ide do kierowcy , zeby mi sprzedal bilet i daje mu te 50 zl. a on : haha , tylko tyle !?   jaki łoś :) dobra , no w koncu czasami dobrze jak sie pojedzie na gape nie ? no jak wysiadlysmy to idziemy  do tej Pogorii. W pogorii , jakos zbytnio nie ma fajnych ciuchów i byłam pod koniec troche zalamana ze nic nie kupilam , ale wchodzimy do Cubusa i tam widze taką mega jeansowom sukienke :D to była milość od pierwszego wejrzenia xd Paula kupila sobie shorty i bluzkę w paski :) także zakupy byly udane :) pozniej poszlysmy do MC na górę , żeby się odprężyć po 1,5 godz. chodzenia po sklepie i kupiysmy sobie mc flurry :) w trakcie kupowania ich zadzonilam do mamy , zeby po nas przyjechala i dupa , mozi ze jej sie nie chce xd także wracałyśmy sobie na piechotkę z Pogorii , pózniej udałyśmy się do Angeli na dzialkę i tam wmusili nam grilla :D pożzniej przebiegalysmy przez las , zeby nas komary nie pogryzly i Paula połknela muche ;o <lol.2> doszłyśmy do mojego domu , pojechałyśmy zobaczyc tego naszego gima ( idziemy razem ! <3)  i włączyłyśmy laptopa :) miałam karmi , ale  nie bede tego opisywać :D powiem tylko tyle , ze to bylo cos i nie da sie tego opisac xd poszłyśmy spać tak koło 2 , bo śmiałysmy sie z niczego i gadałyśmy o wileu , wileu , wileu rzeczach :D   dobra zbijam , bo ręce mnie juz tak bolą że maskara . Paula opisze wam nocke nr. 2 :D a jak nie to zrobie to ja :)

4 komentarze: