czwartek, 18 sierpnia 2011

In the dark part 2

Ola : no to lecimy dalej :) a więc pominęłam wizytę w namiocie beduińskim , w którym góściu ciągle się kręcił w kółko z taką kiecką , która wirowała obok niego , a pozniej on włączył na niej światełka , także mam zarąbiste zdjęcia. Pozniej pozanałam ekipę Sophie i Dennis z Anglii i Ali'ego,Mohameda i Ahmeda z Egiptu . Niestety żaden fajny rosjanin sie nie trafił <lol2> Ale mniejsza , ekiipa ciągle mnie wkurzała , a to wyciągali cos mi z torby , wrzucali do wody itd.:D ale dzięki nim wypaliłam chyba z 10 kg sziszy !;o :D Jedzienie było ciągle to samo , więc duzo nie jadłam , a wysiłek fizyczny robił swoje więc : ( pare osób może mnie za to zabić) ważę ... 41,3 kg.. a przy wzroście 1.68cm  to bardzo mało , nie chcę nic sugerować , ale teraz serio muszę już przytyć!Mniejsza z tym .. moja siostra miała Zemstę Faraona ( czego baaaardzo jej współczuje , bo ja od początku przyjazdu tam pilnowałam się jak mogłam żeby jej nie mieć) wiecie co się wtedy dzieje żygacie , macie sraczke itd. :DMnie też nie ominęła żadna choroba .. dostałam zapalenia uszu ( które mam nadal;/) wiecie , pewnie mslicie ze przesadzm , ale to CHOLERNIE bolało ! W samolocie przy szybkim zniżaniu się ciśnienia przy lądowaniu to myślałam że umrę , jeszcze w hotelu gdzie macie 45C , a ja 38 gorączki .. to istna masakra !co by tu jeszcze... przczeczytałam parę książek , serio mądrych , które wiele mnie nauczyły , ale nie bd mówić czego , poprostu zmienię swoje zachowanie i nastawienie do więkoszości osób , które na to zasłużyły , bo ja zawsze przymykałam na ich zachowania oczy , ale to teraz sie zmieni , także nie będzie już tej starej Oli..teraz bd inna Ola , poza tym gimnazjum - czas na zmiany , zabrzmiało bardzo dramatycznie xd. Co do tych zmian wczoraj byłam na shoppingu :) zdjęcia rzeczy , które kupiłam zobaczycie w najbiższym czasie , tylko chyba nie na blogu , ale zastanowi się jeszcze . Zapomniałam powiedzieć że gdy przyjechalismy kolega taty powiedział że pogoda była chujo*a , lubię ludzi , którzy mają dystans do siebie i klną czasami :) Ej i jak ktoś widział gdzieś fajną torbę , w której będę mogła nosić ksiązki do szkoły , to piszczie !Co do tych propozycji - uzbierały się 4 osoby , także jestem szcęśliwa , zobaczymy co z tego wyjdzie , osoby na mm mówią że mam wielki potencjał !:) nie chcę mówić o co chodzi , ponieważ , wiele osob na pewno by to skopiowało , a tego nie chce.-.-Dzisiaj jak wypali to spotkanie z Ewcią :* nie wiem czy wypali  ztego powodu ,  że mogę jechać do lekarza . Jutro widzimy się z Daria !:*  Ej i moge jechać na SIELEC !!!! :))))))  Potrzebuje tylko kostiumu ( czerwonu bez ramiączek ). Dobra , kończę, do nast. razu :)

1 komentarz:

  1. "w hotelu gdzie macie 45C , a ja 38 gorączki .."
    Współczuję ;/
    A klimy nie było.?
    Fajny blog.! ;))

    OdpowiedzUsuń