piątek, 19 sierpnia 2011

Say that you love me

Ola: Zdecydowałam że zdj. nie opłaca mi się tutaj dodawać , bo mała oglądalność , także zapraszam na :   http://www.photoblog.pl/xciekawaxzyciax/101278999   - moj photoblog , zapraszam , tam będę dodawaać 2 zdj. dziennie , także myślę że sie opłaca . Po tej mojej 2 tyg. przerwie na szczęcie było 5 kom. ( oczywiście nie na bloggerze) nie już się nie przyjaznimy i nie jestesmy np. Mówiąc łagodnie wkurzają mnie ci ludzie ,  nie wiem czy oni zazdroszcza czy cos. Niech sie zajmą sobą , a nie  nasza przyjaznia , bo jeszcze sie pokłocimy o jakies bzdety.  Ona dała mi słowo że nigdy mnie nie zostawi i coś tam jeszcze o np. ale nie pamiętam , a nie chce kłamać , bo .... no wlasnie o tym za chwilę . Wracając do spraw przyjazni dala te slowo i już , ja jej ufam i nie bronie sie przyjaznic z kims innym. Nie chce poprostu wyjść na wścibską przyjaciółkę. :) Wracając do : "nie chce kłamać ,bo .... no wlasnie o tym za chwilę " To chodzi mi o to , że od początku roku szkolnego ZERO : rozpowiadania plot i słodyczy ( czyli dietka bez slodyczowa oraz duzo  ćwiczeń) , oczywiscie po niej schudne znowu ( bo tak naprawde , to moja wage daja mi teraz tylko juz slodycze chyba :D ) , ale mam nadzieję że nie wiele. CAŁKOWICIE zmieniam swoje nastawienie do ludzi i świata , zamierzam sie cieszyć tym co mam i tym kogo mam . Na mojej liście znajduje się też pozytywne zrycie bani , ale to juz wykonane dawnoooo :D Ogólnie wiecie - nowa szkola , nowi ludzie. Czyli trzeba sobie opinie wyrobić , lae sposob na to juz mamm . Także kochani , od nowego roku szkolenego zmieniamy się na dobre !:) A i pozdro dla Sroczki , która teraz smaży się na plaży w Sarbinowie <3   Dzisiaj Daaaria !:*  Tym razem czeka mnie wyprawa do kwiaciarni . Co do tych propozycji , jedna bardzo kusząca , ale rodzice się nie zgodzili. Szkoda , troche bym zarobila , ba nie troche , duzo !:) ale jak na teraz moze zbyt odważna , spróbuje za rok :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawa notatka <3
    zaraz lukne na fotobloga <3
    kocham ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog.
    Zapraszam do mnie:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. O wpadnę, na photobloga ;)
    Zapraszam do mnie :)
    magicznypedzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, dziękuję bardzo! Oczywiście, każda pomoc się przyda xoxo
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz. No właśnie, bo do tejs zraej bardziej wszytsko pasuje, wbijaj do mnie, właśnie dodałam te japońskie płaszcze i inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog , notka również ! :] :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :]

    OdpowiedzUsuń
  7. I saw you follow a girl called "martienn"

    well...


    the ORIGINAL is

    http://mariannan.indiedays.com


    martienn STOLE everything of her.

    OdpowiedzUsuń